Handelsbetingelser

Betaling 

Underhyler.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, VISA, VISA Electron og MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Underhyler.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Underhyler.dk levere kun med GLS i Danmark og sender varen inden for 1 til 3 arbejdsdage.

Ved tilbud og kampagner kan der gå 3 til 5 dage før varen bliver sendt.

Ved køb over 500,- Sender vi gratis, såfremt du vælger GLS pakkeshop.

Ved køb over 500,- Koster privatforsendelse med omdeling 24,-

Ved køb under 500,- Gælder følgende:

PRIVATFORSENDELSE UDEN OMDELING 45,- Du afhenter selv pakken hos valgte GLS pakkeshop
PRIVATFORSENDELSE MED OMDELING 66,- Vi sender pakken til din hjemmeadresse.

Vælger du PRIVATFORSENDELSE MED OMDELING, og der ikke er muligt for GLS at udlevere pakken til modtageren, så vil GLS omdirigere pakken til modtagerens nærmeste Pakkeshop.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Underhyler.dk dækker ikke returneringsomkostninger.

Ved returnering kan du købe en pakkelabel via vores retuneringsportal 

Åben Returportal

Eller ved at rette henvendelse til og sende reklamationer til:

Underhyler.dk
Anlægsgade 7
7800 Skive
Kundeservice@underhyler.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Kundeservice@underhyler.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Kundeservice@underhyler.dk

Ejerforhold
Underhyler.dk er ejet af C2C Basic Style.
Anlægsgade 7
7800 Skive

CVR:  40764585